Monday, March 17, 2014

The Gods Have Spoken

Astăzi am avut o zi grozavă. După o noapte groaznică, tot chinuită de insomnie, de gânduri răvăşite şi de nelinişte. M-am trezit obosită, dar resemnată - ştiu de mult că, dacă opun mai puţină rezistenţă, răul trece mai repede. Aveam cursuri la prima oră, n-aveam timp să analizez prea multe...

Ce a urmat, cu greu poate fi descris în cuvinte :)) Cei care mă cunosc de mai multă vreme ştiu cum e cu "azi în trafic", însă astăzi mi-a fost ab-so-lut im-po-si-bil să ascult şi altceva decât declaraţii de dragoste! :)) A fost o conspiraţie, vă zic! Am căutat cu încăpăţânare ceva mai agresiv. Fără niciun rezultat!

Nu le-am reţinut pe toate, dar la început a fost Bon Jovi. A început în momentul în care plecam din faţa blocului şi s-a terminat în secunda în care am parcat în curtea şcolii şi am scos cheile din contact! :)) Nu-mi aduc aminte să mi se mai fi întâmplat aşa ceva. Am rememorat concertul, m-am conectat la ritm, la vorbe, am lălăit în falset şi s-a dus toată oboseala.

Iar restul zilei a fost aproape magic. :) După cursuri, am avut destule de alergat şi de rezolvat, dar parcă nici n-aş fi plătit o grămadă de facturi, şi nici n-aş fi cheltuit o grămăzie de bani :)) Când l-am auzit şi pe Freddie :)) cu dedicaţia pe care mi-au făcut-o băieţii când am împlinit 18 ani!!! :))

Aproape că aş paria că astăzi, deşi fugărind printre oameni, am fost, cumva, în alt loc. Unde mi-a fost bine. Linişte. Şi muzică. De dragoste :)















Hmmmm: "Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead." (Charles Bukowski)

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)