Friday, May 25, 2012

Jose Carreras la Bucureşti, 25 mai 2012


Toată viaţa mea adultă l-am iubit pe Pavarotti... Când a fost în România nu locuiam în Bucureşti, nu "ştiam" internet, nu m-aş fi gândit să-mi cumpăr bilet cu orice preţ, pentru că n-avea, atunci, cum să-mi treacă prin cap că nu va mai fi altă ocazie :) Nici pe Domingo nu l-am văzut vreodată în spectacole live, dar oricăruia dintre ei doi i-aş fi recunoscut inflexiunile vocii. Multe dintre ariile celebre le aveam pe discuri ori pe casete şi le ascultam în neştire. Concertul lor împreună cu J.Carreras îl ştiam pe de rost, cu toate poantele şi glumele pe care şi le făceau unul altuia pe scenă :)) Nu cred că am avut altă casetă video pe care să o fi văzut mai des...

"Filosofia" mea despre ce trebuie să văd neapărat s-a schimbat radical în ultimii ani. Muncesc aproape fără oprire şi tot ce agonisesc - or borrow :)) (inside joke) - se duce pe călătorii şi concerte. Sumele nu-mi mai vorbesc cu aceeaşi voce ca înainte... Nu, nu sunt un fan al lui Carreras, n-am visat toată viaţa mea să-l văd, dar nu (mai) cred că merită să pierzi astfel de ocazii. Iar spectacolul a fost, cu adevărat, un regal! Dincolo de ploaia înfiorătoare care a dus - cum altfel - la blocarea centrului oraşului, dincolo de întârzierea - nepermisă la un astfel de eveniment (la şi 10, când - în sfârşit!!! - reuşeam să mă aşez, s-au stins luminile), dincolo de disconfortul creat de veşmintele ude şi pantofii băltind! :))

Oricum, până la urmă am uitat de toate şi nimic nu a mai avut, cu adevărat, nicio relevanţă în final, exceptând frumuseţea muzicii şi fascinaţia în faţa omului aceluia de pe scenă. Mi-a plăcut foarte mult programul (aveţi aici mai multe detalii) şi m-am ales şi cu ceva preferinţe muzicale noi. Am fost impresionată de invitata lui Carreras, Nataliya Kovalova - pe care am intuit-o din piesele selectate că e din zona germană. :) Nu am făcut deloc poze, pentru că am uitat aparatul acasă, şi chiar dacă l-aş fi avut - nu era voie. Sigur, asta nu i-a împiedicat pe unii, dar pe mine m-ar fi :)

Prin urmare, găsiţi câteva poze la sfârşitul articolului pe care l-au postat cei de la iConcert - mulţumim! Am găsit o singură postare pe net din concert - o adaug aici şi mai caut. Enjoy! :)


via YouTube

P.S. Poate vreţi să vedeţi şi cum arăta metroul sub ape :)) ca să vă faceţi o idee cam ce putea fi la suprafaţă şi să nu credeţi că vorbesc vorbe proaste: la Romană, la Universitate şi la Mihai Bravu sau altu.

UPDATE, 4 iunie 2012 - Torna a Surriento :)


Şi The Impossible Dream.



2 comments:

  1. Cred ca tu ai avut niste revelatii care la mine "n-au ajuns" fiindca eu inca ma zgarcesc la concerte.

    Ma bucur ca te distrezi.

    ps: Nu cred ca-i Mihai Bravu acolo, poate Timpuri noi sau vreo alta statie. Oriscum.. valeu.

    ReplyDelete
  2. N-avem cum să "ajungem" la aceleaşi revelaţii, ştii asta... :) Da, ŞI cu distracţia stau (cel puţin la fel de) bine :)) - ca şi cu munca, zic :))

    Cât despre poză... aşa a dat-o Moisescu pe Twitter. Eu n-am recunoscut locul.

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)