Sunday, March 25, 2012

Lucian Blaga "Focuri de primăvară"

Îngânând prin văi tăria 
sună ramul, sună glia.
Focuri ard, albastre ruguri.
Pomii simt dureri de muguri.


Prinşi de duhul înverzirii
prin grădini ne-nsufleţim.
Pe măsura-naltă-a firii 
gândul ni-l dezmărginim.


Ce-am uitat, aprindem iară. 
Sub veşminte ne ghicim. 
Căutăm în primăvară 
un tărâm ce-l bănuim.


Căutăm pământul unde 
mitic să ne-alcătuim, 
ochi ca oameni să deschidem, 
dar ca pomii să-nflorim.


:)

P.S. Acum două nopţi am visat că mă bătea un bărbat. Nu-l cunosc, nu l-am văzut în viaţa mea, dar în vis îmi era soţ şi considera că are dreptul ăsta. Eram prăbuşită într-un colţ de vis şi plângeam. Am căutat şi, bineînţeles, explicaţiile se bat cap în cap. Aşa că le-am ales pe cele care mi-au convenit :)) Cică plânsul în vis înseamnă bucurie, bogăţie, şi e de bine cu bătaia: "după boală vine sănătate" :))

Apoi am avut o zi plină, cu motoarele turate la maximum, care s-a încheiat foarte târziu, cu o prăbuşire în sine şi într-un somn fără vise. N-am mai deschis televizor, n-am mai citit presa, n-am aflat de schimbarea orei... Azi-dimineaţă era să fac atac de cord când mi-am dat seama că MI-AU FURAT O ORĂ!!! :)) Nu ştiu cine, dar sper să le stea-n gât... Însă, în timp ce mă înghesuiam să fac toate, să ies pe uşă şi să ajung unde eram aşteptată, m-a lovit: ieri mi-a fost groaznic de cald de cald! Groaznic! De cald. Deci... a venit vremea pândei de copac înflorit! :)) Nimic altceva nu mai contează!

Poate doar Blaga :)


No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)