Thursday, July 28, 2011

Clare Maguire "Ain't Nobody"

OK, dacă nu ştiţi cum sunt eu dimineaţa înainte de cafea, tre' să vă spun că nici nu vreţi să ştiţi, pentru că oricum nu v-aţi înţelege cu mine: nu pot să articulez, nu văd să merg, nu ştiu decât drumul spre bucătăria unde sunt borcanul cu ness şi cana cu irish luck :)) Singurul lucru pe care-l fac înainte de a ajunge acolo este să dau drumul la tv, să lălăie - la întamplare - vreo muzică. Şi nu ştiu cum se face că mi se întâmplă uneori să rămân pironită cu ochii ţintă la vreo piesă pe care în alte condiţii nu m-aş opri să o analizez. Sunt aproape sigură de asta, pentru că episodul se repetă aproape exclusiv dimineaţa, înainte de efectul cafelei, când sensibilitatea mea pare a fi redusă la 0, iar capacitatea de a mă concentra tinde lejer către -∞. Ceea ce mi se pare ciudat... ca şi cum subconştientul meu ar fi mai atent la detalii ca de obicei. Tre' să studiez.

Azi dimi a fost asta. Mi-a plăcut şi clipul, deşi nu-mi părea chiar necunoscută ideea (sau poate tocmai pentru asta), dar şi ritmul, care-mi suna ca o incantaţie, într-o obsesie fără sfârşit. Şi finalul - curat, brusc, sec.    


Via YouTube

P.S. Sigur, după cafea, situaţia arăta cam aşa: Păi dăsigur că nu e, don'şoară, că nu toţi e la fel. Da' după cum se aude la tălică, mai bine vrei "love more" dăcât "love like" :))


Să nu ziceţi că nu mă distrez chiar deloc dimineaţa :))


No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)