Monday, March 28, 2011

The Mechanic (2011)

Recunosc: mi-a plăcut grozav. Nu ştiu de ce, pentru că nu e un gen pe care să-l apreciez prea tare, şi nici după bărbaţii fatali de pe ecran nu mă dau în vânt (iar aici sunt doi :D). Cred că explicaţia vine din faptul că am înţeles resorturile interne ale acţiunii şi am priceput motivaţiile personajelor. Trec sub tăcere că intuisem deja finalul, ori cel puţin îmi dorisem să fie aşa. Suspansul a fost însă atât de bine dozat, persoanejele aveau, fiecare, o justificare atât de firească, logică, încât m-am temut că eroul meu preferat va fi învins :)

Pelicula este un remake după un film al lui Charles Bronson (pe care nu l-am văzut încă, deşi sunt convinsă că ar fi un interesant punct de vedere pentru o comparaţie), iar jocul actorilor, perspectiva camerei, tehnologia, muzica, dozajul acţiunii şi factorul psihologic destul de bine pus în valoare, mă determină să vă recomand vizionarea. Pentru informaţii suplimentare, iată IMDb şi Citatepedia. Ştiu sigur că lui Roger Ebert nu i-a plăcut, aşa că nici nu-mi mai bat capul să-l caut :))

Enjoy.



P.S. De unde rezultă că mă bucur încă o dată că sunt... feminină :D, că doară avantajul de a aprecia deopotrivă filmele "pentru femei" şi pe cele "pentru bărbaţi" nu-i chiar din drum :))

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)