Thursday, April 1, 2010

Primul copăcel 2010

Să v-o prezint pe Anca. Ea este o prietenă de-a mea, pe care nu am văzut-o niciodată. Ne cunoaştem pentru că ea îmi citea articolele din "Răspândacul", şi într-o zi, acum ceva timp, mi-a trimis un mail cu salutări. Şi ne-am împrietenit. Mai vorbim câteodată (Anca scrie prima, pentru că e mai civilizată decât mine, şi ştie că relaţiile trebuie îngrijite, la fel ca florile), lucru care îmi face mare plăcere :)

Astăzi am primit un mesaj frumos de la ea:
La noi s-a desprimavarat sau imprimavarat asa ca ti-am trimis pomul inflorit fotografiat de mine iar iepurasii ca sa te fac sa zambesti si sa primesti LUMINA si primavara cu veselie in suflet.
cu drag Anca
Iată copăcelul, iepuraşii îi ţin pentru mine :)



Anca e din Deva (acolo e "la noi"), iar desprimavararea/împrimăvărarea e o glumă dintr-un verb de-al meu. De acolo a aflat de obiceiul pe care-l am, cu primul copăcel... aşa că mi-a trimis unul :)
Frumos este că tocmai astăzi l-am prins şi eu pe-al meu, aşa că i-l dedic Ancăi, cu mare drag.



"Foarte târziu a venit primăvara asta, dar sper să te bucuri de ea din tot sufletul. Iar Sărbătoarea Învierii să vină cu lumină, şi linişte, şi bine, pentru tine şi toţi cei ai tăi!
P.S. E al doilea copăcel... pe primul l-am văzut ieri, dar eram în maşină şi n-am putut opri... O să mă ierţi de păcăleală, că doar e 1Aprilie :)"

P.P.S. Tuturor celor care poposesc pe paginile mele, numai lucruri minunate vă doresc, sărbători frumoase şi calde. Iar alături de gândurile acestea, toate mulţumirile din lume pentru lecturi :)

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)