Friday, March 19, 2010

Maşinetă cu flori


Conform unei teorii la care am fost nevoită să mă gândesc astăzi într-un mod foarte serios, Bumblebee atrage flori de primăvară!

Acum câţiva ani o găseam împodobită cu crenguţe înflorite în curtea şcolii... unul dintre băieţi a fotografiat-o chiar după ispravă; aveţi poza... da, ştiu, şi eu m-am întrebat dacă nu s-or fi gândit la... urări de bine :))
Acum vreun an, în loc de flori am găsit-o plină de brânză topită :)), iar apoi, pentru a compensa, câteva fete drăguţe de la o a XII-a mi-au scris un bileţel în care îmi mulţumeau pentru tot, apoi mărturiseau - folosind tot soiul de emoticoane - că n-au bani pentru spălătorie, aşa că hârtia li s-a părut o idee mai bună decât brânza topită =))...
S-a întâmplat să găsesc floricele pe ea în faţa blocului, iar una dintre fetiţele de la mine de la clasă a recunoscut că trecuse pe-acolo :)

Însă de fiecare dată ştiam că "autorii" erau elevi de-ai mei... În seara asta, însă, am găsit pe maşinetă zambile. După ce o lăsasem parcată câteva ore pe o străduţă de la Universitate, unde am avut cursuri. Îmi închipui că a fost o întâmplare, dar lucrul mi-a adus aminte de primăvară.

Aş spune că, ÎN SFÂRŞIT, a venit!
:)




No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)