Saturday, February 6, 2010

Vis cu chelie

Azi-dimi, în timp ce-mi pieptănam părul în faţa oglinzii, mi-am amintit că astă-noapte m-am visat cheală... Nu de tot, ci într-un mod ciudat pe care nu vreau să mi-l amintesc şi despre care nu vreau nici să vă povestesc... Aşa că, precum v-am obişnuit, vă distrez cu "interpretarea" :))

Mai întâi trebuie să ne lămurim: avem sau nu chelie şi-n realitate? Că una-i una şi-alta-i alta! Cică dacă ai chelie şi-n realitate şi visezi tot chelii, înseamnă înţelepciune, inteligenţă.
A cui? A lu' cheliile din vis sau a lu' chelia care visează? Mă rog, neimportant: n-am! Deci nu-i asta. Păcat, că era singura de bine... că m-a făcut mama fără noroc şi fără chelie!... :(
Prin urmare, iată tragediile posibile: cică de nu ai chelie în realitate şi te visezi cu una, poate să însemne probleme de sănătate ori risc de stricare a imaginii publice, a reputaţiei. Poţi să suferi vreo trădare sau vreo stricăciune a relaţiilor cu superiorii.
Slavă Domnului că-s în vacanţă! Da' tot n-am scăpat.
Poate să se refere, pur şi simplu, la înrăutăţirea situaţiei personale.
De până-acu', sau de-acuma începând? încă mai rău?
Şi dacă nu ţi se va-ntâmpla nimica, tot nu-i gata "interpretarea", pentru că visul poate să oglindească spaime de-ale tale, precum frica de boală, teama de ridicol şi de făcutul de râs, nesiguranţe, temeri de fi desconsiderat...
Legat de ce? aşa, hodoronca-tronca?!
Mergem chiar şi mai departe şi citim că e semn că vei fi dispreţuit...
Aoleu! adică de-adevăratelea?
Cică părul căzând înseamnă pierderi, iar chelia arată pierderea unor prieteni.
Nu zice câţi, deci dacă aveţi pe careva pe lista neagră, dacă visaţi cu chelii, e momentul să vă debarasaţi.
Apoi, ca să fie clar, una-i să fii bărbat şi să visezi chelii (semn de slăbiciune fizică sau boală), şi altfel se complică treaba dacă femeie eşti, căci te umpli de complicaţii emoţionale şi de ruperea relaţiilor cu cineva!
Nu spune când, deci poţi să te târâi cu visu' ăsta şi să te urmărească până te slăbeşte fizic şi dai în boală. Ca la bărbaţi, adicătelea.
Tot aşa, când visezi bărbat chel e o treabă, dacă visezi femeie "chea" tre' să fii precaut în raportul cu persoanele de sex opus.
FOREVER??? Apăi io ce fac acu'?
Dacă se întâmplă să cheleşti în vis înseamnă lipsă de stimă de sine şi griji că îmbătrâneşti, dar chelia poate însemna modestie, puritate, sacrificiu personal - zic unii, în timp ce alţii te anunţă că, întrucât capul reprezintă spiritul, un cap cu chelie simbolizează un spirit sărac, părul fiind expresia forţei interioare.
Adică forţă interioară care se vede pe dinafară! Na, că rămăsei şi fără asta! Atâta pretenţie mai aveam şi eu... s-a dus!
Cea mai lămuritoare dintre toate lămuririle zicea că e semn că trebuie să "fi" discret, să nu dezvălui oricui secretele tale, să nu ştie toată lumea ce gândeşti.
Pe principiul "că rămâi cu... chelia-n soare", probabil! Şi aşa o să fie, deoarece acuma ştiţi toţi exact cât ştiu şi eu despre chelii!

P.S.1 Foarte tare a fost momentul în care, săltând din site în site după explicaţii, am găsit un post al cuiva care povestea un vis ce semăna grozav cu al meu :)). Îşi intitulase articolul "Foarte ciudat" şi am vrut să-i scriu despre coincidenţă, cu precizarea să nu se mai grăbească la epitete că - iată - se poate şi mai ciudat de-atâta, da' am lăsat omu'n pace până la urmă.

P.S.2 Întrebare: dacă am văzut acu' vreo două zile trei pisici negre (care mie îmi poartă noroace) la interval de 2-3 minute una de alta (nu exagerez: semnalizam dreapta - hop pisică neagră, mai semnalizam o dreaptă - altă pisică neagră, iar după încă un colţ de bloc, ultima - frumoasă foc - se spăla pe un gărduţ)... dacă am văzut zic! 3 (TREI) pisici negre, se contramandează, contrabalansează sau contra-ceva cheliile? ceva, orice, mic, mic de tot? PLZ...

6 comments:

  1. hmmm... pei visele cred ca realmente pot sa insemne ceva profund, insa acestora eu nu le atribui calitatea de semn prevestitor. Sunt prevestitoare doar in masura in care reflecta ceva ceea ce este probabil sa se intample. Oricum, in ceea ce priveste chelia si spiritul sarac, la fel de bine poate sa insemne un spirit stralucitor:))

    ReplyDelete
  2. :)) Aşa da!
    În cazul ăsta... străluceam ca o supernovă!

    ReplyDelete
  3. 1. Cheala
    In traditia romaneasca daca visezi o femeie cheala sau daca chiar tu esti cheala, visul este unul bun si semnifica fericire casnica, atauri de familie....asta am gasit eu...deci..cu cat mai multe siteuri ku atat mai multe explicatii

    ReplyDelete
  4. Nu știu până la urmă ce semnificație are visul meu dar pot să vă asigur că mi-a plăcut fff mult felul în care a-ți vrut să ne lămuriți....
    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur. M-am distrat și eu, din nou :)

      Delete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)