Friday, January 1, 2010

Concertul de Anul Nou al Filarmonicii din Viena, 2010

În fiecare an, în prima zi a lui ianuarie, urmăresc cu drag Concertul de Anul Nou transmis în toată lumea, de la Viena. E un obicei vechi, pe care i-l datorez tatălui meu... Fără să fie (chiar deloc) pasionat de muzica clasică, a băgat de seamă un an sau doi la rând că îl ascult, aşa că şi-a făcut un obicei să fie sigur că nu-l pierd: mă trezea din somn când locuiam la ei, apoi când am plecat în drumul meu, mă suna să-mi reamintească :)

Anul acesta, spre deosebire de alţi ani, în care urmăream un frumos balet, Dunărea albastră a ilustrat o extraordinară călătorie de-a lungul fluviului, care mi-a plăcut grozav. Dacă aţi ratat-o, sau dacă doriţi să o revedeţi, iat-o:







Adaug celebrul Marş Radetzky, unul dintre preferatele mele, cu mulţumiri lui Handybel :) de la care le-am preluat de pe Youtube.



Acum, dincolo de plăcerea de a vedea la televizor evenimentul, am făcut un pas mai departe. Una dintre dorinţele mele de mai mult timp, pe care însă le vedeam greu de împlinit, era aceea de a deveni şi eu, vreodată :)), spectator la un astfel de concert. Şi cercetând cu mai multă atenţie, am descoperit că nu este deloc atât de greu! Singurul lucru pe care trebuie (de fapt, poţi) să-l faci este să completezi formularul aflat în josul acestei pagini a site-ului Filarmonicii Vieneze. Restul nu stă, oricum, în puterea noastră; veţi descoperi, ca şi mine, că totul depinde de o tragere la sorţi :)), aşa că s-ar putea să nu ajung niciodată acolo. Dar cât de greu o fi să completez formularul acesta în fiecare an?

Ei, ce spuneţi, ne vedem la Viena, once in a Blue Moon?

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)