Monday, November 9, 2009

"Trăiţi bine?" (cu P.S.)


Nu prea mă pricep la politici, dar iată ce este, după părerea mea, o reclamă electorală excelentă. Singurul panou (aproape) electoral care a reuşit să-mi atragă şi să-mi reţină atenţia în toamna asta se găseşte la mine în cartier. Nu obişnuiesc să citesc multe lucruri de pe marginea drumului, dar de data asta, stând la un semafor acum câteva zile, mi-au picat ochii pe el.

Spunea, fără comentarii, fără semnătură, fără huo! sau tuo!, simplu şi la obiect: "Trăiţi bine?" Şi m-a făcut să zâmbesc. Şi să mă gândesc la lucruri pe care le ştiam deja, pentru că răspunsul este evident pentru toţi, şi ar trebui să ne determine chiar să votăm într-un anumit fel. Sigur, nu rezolvă dilema reală: "cu cine?", dar se pare că cel care a gândit sloganul nu consideră relevant aspectul... Până la urmă asta chiar e o decizie pe care fiecare trebuie să o ia pentru sine.

În fine, până m-am gândit să scot telefonul şi să fotografiez panoul, s-a făcut verde şi a trebuit să mă mişc, dar câteva zile mai târziu eram pregătită. Se pare însă că mai pricepuse şi altcineva mesajul, pentru că vorbele erau năclăite în nişte pete de vopsea de toată frumuseţea, care nu împiedică neapărat citirea mesajului, cât servesc la exprimarea dezacordului. Cel al unui anonim, cu alt anonim... Ţara noastră minunată :)

13 nov. - P.S. Acelaşi slogan tronează, mare, pe Magheru. L-am văzut în seara asta... Deci sunt indiscutabil paralelisimă cu domeniul, cum ziceam...
Am găsit, cercetând puţin, şi autorii.

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)